Rainbow Tours - biuro podróży - wakacje, wczasy, wycieczki, last minute - Dreamtours.pl
Rainbow Tours
Rainbow Tours - Wakacje 2019, Wczasy i najlepsze Wycieczki objazdowe. Sprawdź oferty Rainbow w Dreamtours.pl. Rainbow to biuro podróży działające na rynku od 1990 roku, które organizuje wczasy i wycieczki w najpopularniejszych krajach: Grecja, Hiszpania, Włochy, Bułgaria i Egipt. Z Rainbow możemy wybrać się także w dobrej cenie na Wakacje 2019 do Portugalii, Macedonii czy Chorwacji. Biuro podróży specjalizuje się w organizowaniu egzotycznych wakacji do Brazylii, Meksyku, Emiratów Arabskich, Wietnamu, Tajlandii, Dominikany i Jamajki. Z biurem podróży Rainbow możesz zobaczyć Izrael, Kenię, Indonezję, Maroko i Sri Lankę w licznych wycieczkach objazdowych, także w formule wypoczynek i zwiedzanie (7+7). W ofercie znajdziesz tak egzotyczne miejsca, jak Kambodża, Gambia i Senegal, Mauritius i Madagaskar. Rainbow organizuje także uwielbiane przez turystów rejsy po Karaibach. W ofercie biura znajdziemy szeroki wybór wycieczek City Break do kultowych miast Europy oraz bogatą ofertę wczasów dla rodzin z dziećmi. Rainbow cieszy się popularnością ze względu na dobrze wyszkoloną kadrę pilotów wycieczek, animatorów czasy wolnego oraz rezydentów turystycznych. Wysoka jakość oferowanych usług to gwarancja udanego wypoczynku!
RAINBOW TOURS - EGZOTYKA
Dominikana z Rainbow Tours
od 1045 €/os.Wakacje Gambia Rainbow Tours
od 813 €/os.Bali Wczasy Rainbow Tours
od 1384 €/os.Kuba z Rainbow Tours
od 528 €/os.Wycieczki do Kenii Rainbow Tours
od 678 €/os.Rainbow Tours Malediwy
od 2986 €/os.Mauritius Wczasy Rainbow
od 1622 €/os.Meksyk z Rainbow Tours
od 979 €/os.Wycieczki do Omanu
od 861 €/os.Wczasy Panama Rainbow Tours
od 1952 €/os.Wycieczki Sri Lanka
od 1069 €/os.Wakacje w Tajlandii
od 1237 €/os.Rainbow - Wietnam
od 1045 €/os.Emiraty Arabskie z Rainbow Tours
od 526 €/os.AFRYKA Z RAINBOW TOURS
RAINBOW TOURS - EUROPA
POLECANE KIERUNKI
Rainbow Tours - solidne biuro podróży
Rainbow Tours (bez zmiany oceny: AA). Organizator w ostatnim roku przeszedł z pozycji wicelidera branży turystyki wyjazdowej na trzeci stopień podium ustępując w tym względzie miejsca wyjątkowo ofensywnie rozwijającemu się ostatnio TUI Poland.
Przychody ze sprzedaży imprez wzrosły w minionym roku do 1275 mln złotych, czyli o 22 procent, zaś liczba klientów do 412,3 tysiąca osób, co oznacza wzrost na poziomie 24,8 procent, a zatem na średnim poziomie dla branży jako całości. Uśredniony wzrost organizatora w okresie ostatnich 10 lat wyniósł 22,8 procent, czyli nieznacznie powyżej odpowiedniego wskaźnika dla lidera rynku Itaki i na poziomie dwukrotnie wyższym niż dla całości branży.
Zysk netto biura Rainbow wyniósł 38,1 mln złotych i zapewnił mu w tym roku pozycję lidera, zaś rentowność osiągnęła bardzo dobry w turystyce poziom, czyli 2,7 procent ustępując w tym względzie wśród znaczących organizatorów jedynie wieloletniemu liderowi, którym jest biuro Grecos Holiday.
Drugi w branży był również poziom funduszy własnych organizatora, który wyniósł 109,3 mln złotych, ale należy też zaznaczyć, że wypłaca on regularnie dywidendę z zysku dla swoich akcjonariuszy, która w ostatnich latach wynosiła po około 14,5 miliona złotych.
W ofercie tego organizatora istotną rolę odgrywają zwykle ponadprzeciętnie dochodowe wycieczki objazdowe, egzotyczne i egzotyczno-objazdowe często charakterystyczne dla klientów segmentu premium, ale w ostatnim roku nie stronił też od napływających obecnie na rynek słabiej sytuowanych klientów, przygotowując dla nich nowy produkt tzw. polskie strefy w mniej eksponowanych rejonach wybrzeża Morza Śródziemnego. Takie podejście sprzyjało dynamice wzrostu liczby klientów, która ostatecznie ukształtowała się na najlepszym poziomie wśród trójki najbardziej dynamicznych znaczących organizatorów (Grecos Holiday, Rainbow, Itaka) i jednocześnie na średnim poziomie dla całej branży.
Stabilności finansowej i dobrym wynikom touroperatora sprzyja też znaczne zróżnicowanie kierunków, a także duży udział sprzedaży przez własne kanały dystrybucji, w których istotną rolę zaczynają odgrywać placówki własne (2/3 ogółu salonów – podobnie jak w TUI Poland).
Zróżnicowany portfel produktowy powoduje, że Rainbow jest stosunkowo odporny na nowe formy biznesowej konkurencji ze strony tzw. tanich linii, a ryzyka biznesowe dla jego dalszego rozwoju są relatywne niewielkie. Touroperator, podobnie jak Itaka, dysponuje znacznymi środkami finansowymi, które umożliwiają mu podejmowanie inwestycji w segmencie hotelowym (w Grecji), co według ostatnich trendów zaczyna być uważane w tej branży za bardzo istotny element zachowania dobrej rentowności w przyszłości.